if you got the money..

Ni anar inte hur shoppingsugen jag är just nu! Gosh. Fast typ alla jag känner är upptagna imorgon. Skit på er. Eller nä, gör inte det. Jag drar med mig min kära mor någonstans istället. För det är inte så att jag bara vill shoppa, jag behöver massa saker också. Till exempel varma skor (!!! fryser snart ihjäl om fötterna), en väska, en sjal, och lite annat skit. Behöver köpa lite julklappar också innan alla mina pengar är slut. Jag är så extremt dålig på att komma på idéer till julklappar att ge folk. Suck.

Idag har jag överdoserat Roenik, mmh<3

Jag är så trött att jag håller på att dö.. Så nu ska jag ta på mig mitt vita sidennattlinne och krypa ner i sängen bland alla mina 50 miljarder filtar, täcken och kuddar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0