i used to see things in different lights until you came by

Systers hus var fint. Jag var dock så trött att jag nästan somnade mitt på bordet bland alla chokladbollar, bullar och tekoppar. Chokladbollarna var nog de godaste jag har ätit. Min syster är en dold talang på att baka.

David är på Kent och jag är sur för att jag inte också är det, jag borde ju vara det. På vårturnén ska jag i alla fall gå, med David. Längtar. För jag älskar ju Kent, jag är uppväxt med dem. Har lyssnat på dem så länge jag kan minnas faktiskt. Idag har jag lyssnat på mannen i den vita hatten massa gånger. Ihh.

Jag mår illa så in i h-vete. Så nu ska jag ta en låååång efterlängtad dusch, lägga mig och kolla på oc och dricka massa te. Puss!

n, du är finast. kom till stockholm nu, ja tack

Kommentarer
Postat av: olan

jag ska också på kent i höst. måstemåstemåste! :D

2007-11-17 @ 20:09:53
URL: http://sexmusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0