i skolan.

Sitter i skolan med Debbie, hon är jätteduktig och gör NO-läxan vi har tills imorgon. Själv är jag inte lika duktig.. Jobbar med svenska, vilket jag har gjort i stort sett hela veckan. Bra. Och så har jag spanskaprov imorgon. Och tror ni att jag har pluggat? Nej. Den här kvällen lär bli ett rent helvete av stress.. Bäst att köpa lite Ben & Jerry's. Haha.

Jag känner inte att jag har så mycket att skriva här längre. Vad göra? Jag har tappat lusten för att blogga helt. Fast jag har tappat lusten för allt verkar det som. Jag är aldrig pepp på något längre, om det inte har med typ Timo Räisänen att göra. Och eftersom jag inte får åka och se honom i Huskvarna på lördag har jag inget att vara pepp på. Känns väl lite sådär halvjävligt mm.

Bloggar mer ikväll om ni har tur.

Kommentarer
Postat av: olan

jag gillar din blogg asmkt. så sluta inte blogga. uppdatera!

2007-11-22 @ 17:42:36
URL: http://sexmusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0