I don't wanna be here at all

Igår hade jag besöksrekord på bloggen så jag antar att det är något som gör att ni fortsätter läsa, trots att jag själv tycker att min blogg är så tråkig.

Idag kommer två av mina systrar hit för att fira fars dag. Min tredje syster är hemma med sina magsjuka bebisar, stackaren. Så det är lite synd. Men det blir säkert mysigt endå! Mamma har bakat morotstårta, haha, så jävla gott. Och igår köpte jag ju rabarber/grädde-te så det blir lite flashbacks från när jag och Cecilia var och fikade på string nästan varje dag, för då åt vi alltid morotskaka med rabarber/grädde-te. Hihi. Snart ska jag praoa där, jag längtar!

Dagens låt:
December - Niels Nankler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0