i can never be this hard, not like you

Satt på café string med Cecilia lääänge idag efter skolan. Myselimys. Sen gick vi och kollade i lite affärer och sånt. Provade ett par jättefina skor, dock med så hög klack att jag blev typ 185 cm. Det var lite läskigt. Världen ser nästan lite annorlunda ut när man är så lång, haha..

Jag är jättetrött idag men jag är ledig imorgon som tur är! Eller ja, ledig och ledig.. Har massor av läxor att göra. Ska hem till Cecilia med mina sötnosar och plugga tillsammans. Får väl se hur det går, vi är rätt pratiga. Jag längtar tills på fredag, då är det tjejkväll hos Danni!

i will be there too,
i will beat like you,
cause i've been beaten up like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0