Friday night

Förlåt förlåt förlåt för att jag har varit så oaktiv. Har haft fullt upp med läxor, prov och kompisar. Nu är det ingen skola nästa vecka, bara prao. Känns hur bra som helst faktiskt. Har ju stressat sönder mig de senaste veckorna och idag hade jag No-prov som gick åt helvete. Skitsamma.

Den helgen kommer bli bra. Den här kvällen kommer visserligen bli ganska tråkig, ska bara vara hemma. Imorgon ska jag vara barnvakt åt världens bästa snorungar, min systers barn på 1 och 3 år. Jag älskar barn. Efter det ska jag hem till Fanny och sova där med tjejorna + Oscar? Haha. Vi ska ha lite tjejmiddag och sånt där. Det blir mys! Och på söndagen ska jag ta mig till Söder, med eller utan sällskap vet jag inte än, främst för att fråga om praoen men också för att shoppa lite julklappar. Kanske. Det blir nog mest julklappar till mig. eh.

Ungefär såhär ser mitt hår ut nu. Vilken tur jag har, Lily Allen är galet snygg!
image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0