Beck

Imorse när jag vaknade blev jag jättechockad och jätteglad när jag kollade ut genom fönstret, SNÖ! Underbart alltså. Den kommer säkert smälta snart men endå! Snart är det vinter, eller det kanske är vinter nu? Aja. Love it.

Igår såg jag Beck - Den svaga länken som jag hade fått låna av Emmy innan hon åkte till Thailand. Saknar henne förresten :* Såg en annan Beckfilm i förrgår, Den japanska shungamålningen. Och idag ska jag se Det tysta skriket. Tänkte se den inatt men somnade innan jag hann sätta på filmen, haha.. Men den ska jag nog se ikväll. Jag älskar Beck! Den första filmen jag såg var I Guds namn, och det var lite konstigt kanske eftersom det är den senaste filmen.. Haha. Aja, inte mycket att göra åt det nu.

Kommentarer
Postat av: malin

vinter!, hehhe sprang ut mitt i natten idag eller vad man säger :D

2007-11-03 @ 15:30:44
Postat av: olan

beck är lätt bästa filmerna

2007-11-03 @ 18:01:05
URL: http://popolan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0