Saturday morning

Jag måste se ut som årets skämt när jag sitter här med sunkiga myskläder, blött hår och gårdagens smink under ögonen. Men eftersom jag inte har några planer för dagen orkar jag inte göra något åt det. Alla är upptagna idag. Så går det om man sover länge.. Ett tag tänkte jag att jag skulle ta mig till stan och köpa något fint att ha på mig på nyår.. Det var dock innan jag tittade ut. Regn. "Det finns paraplyn". Ja, jag vet. Men eftersom jag är en klant glömde jag mitt hemma hos E igår. Så det är bara att stanna hemma.

Fast egentligen är jag nog för lat för att göra något även om jag kunde.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack ha en trevlig kväll:)

2007-12-29 @ 19:13:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0