Prao

Ursäkta den dåliga uppdateringen, har prao den här veckan och är helt slutkörd! Jobbar mellan 9-17 varje dag, idag gick jag dock hem klockan 10 eftersom jag mådde sjukt illa. Nu har jag ätit massa makaroner och druckit cola och kaffe. Så jag mår faktiskt bättre. Fast jag är inte jättepeppad på att jobba två dagar till. Jag har träningsvärk i armarna av all disk jag burit! Kanske är jag klen, eller så är det ansträngande att jobba på café. Hm.
Igår gick väldigt snabbt. Stod och hackade massa grönsaker och plockade disk medan Jeff Buckley strömmade ut ur högtalarna och plötsligt hade det gått några timmar. Tur det. Det är jobbigt att jobba. Eh. Hehe. Kanske därför det heter så.

Det är trevligt när folk kommer och hälsar på. Kom och köp! Eller.. ja. Typ.

Kommentarer
Postat av: cecilia är bäst ja

Kom och köp!
hahaha jag kissade nästan på mig

2007-12-06 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0