picking up the pieces from your past

Jag sitter med numret uppe på displayen. 10 siffror som vill bli trycka. Jag borde inte. Vill jag ens?
Den här personen har skadat mig rejält. Med "hjälp" av honom har jag förstört en sak som betydde mycket för mig. Och han är inte bra på något sätt, inte vad han har visat i alla fall. Han kunde vara ganska gullig i telefon och på msn. I verkligheten var han ett svin, rent sagt. Men någonstans hade han en slags dragningskraft som jag inte kunde stå emot. Och det var inte hans utseende, för han såg inte bra ut. Inte enligt mig. Så om det inte var utseendet, och inte insidan, vad fan var det då?

Det får vi nog aldrig veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0