One evening

"Det ska vara du och jag".

Nej, det ska inte vara han och jag. Har aldrig varit, kommer aldrig bli. Han och jag är för olika. That's it. Och jag kan inte tänka mig att han är en speciellt bra pojkvän. Inte bra alls, om jag ska vara ärlig. Tyvärr. Han är nog mer den otrogna typen. Men hey, jag ska inte döma honom. Vem vet, han kanske är en skitbra pojkvän?

Ingen fest idag. Eller igår. Var för lat för att leta upp något. Dessutom vet jag inte hur min lever mår. När jag var hos doktorn för några veckor sen sa hon att jag hade fel på levern. Kul. Jätte. Hade lite ont i den efter någon vild helg men mer än så har det inte varit. På måndag ska jag dock göra blodprov för att se om jag är frisk nu. Är jag det - då jävlar blir det party. Det lovar jag er.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Länge. Väldigt länge. Följer du med, sötnos?
image43

Kommentarer
Postat av: katja

juuude laaaaaaaw :*

2007-12-11 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0