Nyårslöften, host

Aloha. Jag tänker bli bättre på att blogga, faktiskt.

Just nu sitter jag och kollar lite i Ikea-katalogen eftersom jag ska renovera mitt rum om några dagar. Härligt. En kopp grönt te står bredvid mig här på skrivbordet. Det är nästan allt jag dricker nu för tiden. Det och kaffe. Jag försöker dra ner lite på kaffet, tyvärr är det svårare än det låter. Kanske får bli ett nyårslöfte? Oh God.. Nyårslöften var det ja. Jag har aldrig hållt något nyårslöfte. Kanske är på tiden att ordna det. Nyårslöftena lär väl bli de där gamla klyschorna att börja träna, plugga, och yada yada yada. Inte så intressant för min del. Hur tror ni det kommer gå med era nyårslöften? (jag förväntar mig inga svar eftersom ni har blivit så extremt dåliga på att kommentera på sista tiden. Not good, you guys)

Min kväll kommer bestå av te och gamla Beck-filmer, trots att det känns lite mer lockande att gå ut och festa någonstans. The problem is - jag har ingen aning om var. Det får bli en hemmakväll till.
image48


Kommentarer
Postat av: julia

haha, det blir typ, och äta mer hälsosamt och börja träna..
som sagt, dom vanliga tråkiga

2007-12-26 @ 23:58:52
URL: http://sjuttongubbar.blogg.se
Postat av: Kitty

hehe, det gamla vanliga. och sen typ att vara snällare mot folk :)

2007-12-27 @ 11:52:29
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: olan

jag älskar din blogg om jag ska vara ärlig

2007-12-27 @ 18:07:36
URL: http://sexmusik.wordpress.com
Postat av: lilla linnéa här va!!!

Ursäkta men vad fan har den där människan längst till höger i hårbotten?
Är det nån slags snö eller bara riktigt grå utväxt?

tack för samtalet igår, sweetie

2007-12-27 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0