Mysigt

Första dagen på lovet var sjukt mysig. Vaknade klockan 9 av att min dumma mobil väckte mig med den där Sony Ericsson ringsignalen som halva världen har. Morr. Stängde av den och sov vidare till klockan 11. Då kom jag på att jag skulle träffa mina kompisar i Kallhäll klockan 12. Smart. Så det var bara att kliva upp och fixa sig snabbt som attan och åka till Kallhäll. Hemma hos min vän var det minijulafton och jag fick massa söta presenter, tack gullungar!

När jag kom hem satte jag mig med en kopp te, en chokladkaka, nyaste Cosmo och kollade på OC. Kan det bli bättre?! I don't think so. Där satt jag i alla fall ett tag och kollade på avsnitt efter avsnitt..

Sedan kom D hit ett tag. Vi gjorde inget särskilt, låg mest och pratade och gosade lite. Han var jättetrött och söt, såg ut som han skulle somna när som helst. Gulle.

Nu ska jag kolla på Sex & the city för att sedan sova och gå upp sjukt tidigt imorgon, då jag ska vara barnvakt åt min systers små busfrön.

Sleep tight,


Kommentarer
Postat av: olan

alltså OC. så jävla oslagbart och härligt.

2007-12-21 @ 12:20:35
URL: http://sexmusik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0