Merry fucking christmas everyone

Vaknade klockan 10 av att mamma satte sig i min säng med en tomteluva på huvudet och höll en kopp kaffe under min näsa. Det fick mig verkligen att vakna. Gick upp i köket och drack upp kaffet samtidigt som jag öppnade mitt paket som låg i julstrumpan. I det lilla söta paketet låg en Gucciparfym som jag har önskat mig hur länge som helst. Tack tomten. Eh.. mamma.

Sen började jag sminka mig. Det tog en timme. Gosh. Jag har aldrig varit så seg. Men är man noggrann så är man.. Och det blev väldigt snyggt. Jag är otroligt nöjd med mitt utseende idag. Har på mig mitt nya favoritplagg, klänningen som jag köpte för några dagar sen. Fick otroligt mycket komplimanger när jag hade på mig den på skolavslutningen.

Nu har jag äntligen lite julstämning i kroppen. Snart kommer mina systrar hit och det kommer bli underbart att fira jul med dem. After all, så älskar jag min familj. Otroligt mycket.

Jag hoppas att ni får en bra dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: cilia

GOD JUL! i efterskott

2007-12-25 @ 15:21:07
URL: http://ccilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0