Let me tell you what I do when my day is over

Sitter med klänningen på och ska snart iväg på ferre. Eller typ. Tjejmiddag är det i alla fall och sen sleepover hos Fanny. Kommer bli mys x100. Vi ska vara lite finklädda och sådär. Jag orkar dock inte ta några fina skor, det får bli ett par sneakers. Kommer se stört ut men det skiter jag i, jag får skjuts dit och skorna ska ju endå av sen.

Idag har jag varit barnvakt åt min systers barn på Lidingö, det var mys. Vi spelade tv-spel bland annat. Alltså, en treåring som kan sätta på (hehe) en xbox själv och fixa alla inställningar. Det är väl rätt ovanligt? Anyway. Sen kollade vi på Monsters Inc som jag inte har sett på evigheter. Den är söt.
Var där 6 timmar. Jobbigt.

Nu ska jag gå och sminka mig och fixa färdigt håret.
Ha en bra kväll, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0