Heartbeats

Hade precis skrivit ett ganska långt inlägg och skulle precis skicka det. Gissa vad som händer? Internet dör. Morr. Men det är bara att börja om.

Nu är skolan äntligen slut för i år och tur är väl det för jag hade nog inte orkat en dag till. Fick ju första betygen nu också, jag är ju faktiskt så liten att jag bara går i åttan! Betygen var helt okej. Inte lika bra som jag (eh. mina föräldrar) hade väntat mig men okej. Det lär ju dessutom vara lättare att höja sig än att sänka sig. Och jag har ju faktiskt tre terminer kvar i grundskolan. Så jag har gott om tid att höja mig. Men som sagt, nu är det jullov och jag ska inte göra något annat än att sova, slappa och shoppa i 3 veckor. Nice, huh?

Idag gick jag i skolan i två timmar. Det var skönt. Sen åkte jag hem och slog in lite julklappar och sånt. Efter ett tag bestämde jag mig för att åka in till stan. Bland annat en jättesöt svart klänning följde med mig hem. Blev även klar med Cecilias julklapp, så nu har jag nog allt klart tror jag. Det känns bra. Imorgon ska jag och mina babes hem till Daniela och byta julklappar och sånt. Trevligt trevligt.

Nu har jag precis laddat hem fler avsnitt av Gossip Girl, helt underbar serie. Till och med bättre än böckerna, faktiskt. Fast å andra sidan anade jag redan innan jag såg det att jag skulle gilla det, eftersom det är samma personer som har gjort Gossip Girl som har gjort The OC.

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på någon mysig film.
Sleep tight,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0