Happy new year.

Nu börjar jag äntligen bli peppad på att festa. Har tagit en ovanligt lång och varm dusch. Håret är glansigt och benen är lena som siden. Smörjde även in dem med en brun utan sol-kräm som var så stark att jag fick utslag. Eh. Nu är de dock borta. Klänningen är på. Det enda jag har kvar nu är sminket, som jag ska satsa på mest och lägga lite extra tid på. Köpte en ny mascara idag som jag har hört från flera personer att den är otroligt bra.

Innan jag börjar fixa min kickass-sminkning ska jag ta det lite lungt med några glas cider och någon mysig film tillsammans med mina föräldrar. Känner att jag är skyldig att spendera mer tid med dem efter hur illa jag har betett mig. 

2008 ska bli ett bra år. Jämfört med 2007 kan det nog inte bli annat än bra. Citerar Timo Räisänen och säger "it has really been a shit year this far". Så rätt, så synd. En kväll kvar. Let's make the most of it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0