Friday night

Såg nyss att jag inte har bloggat sen i helgas.. Förlåt kära läsare! Jag har inte haft tid, faktiskt. Sista skolveckan har varit jobbig. Eller ja, lite i alla fall.

Nu är det äntligen helg och jag planerar på att sova ihjäl mig. För det första har jag sovit sjukt lite de senaste dagarna (och det börjar tyvärr synas på mig) och för det andra har jag inget bättre för mig. Idag skulle jag egentligen på någon fest med Debbie, men eftersom hon är sjuk blir det inte av idag. Alla har något för sig - utom jag. Just nu laddar jag ner lite Desperade Housewives och ska snart lägga mig i soffan med pepparkakor och julmust och kolla på det + massa filmer tills jag somnar.

Kul planer, inte alls ensamt och patetiskt nej..

Kommentarer
Postat av: cilia

men du är inte ensam, för jag är också ensam :) haha

2007-12-14 @ 23:02:45
URL: http://ccilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0