Creepy

Vaknade imorse av att mamma skrek att "vi ska till Ikea". Hmpf. Vad hade jag för val? Det är nämligen mitt rum som ska renoveras. Fick tvinga mig upp ur min varma, mjuka säng och fixa mig.

Väl på Ikea var det otroligt många som stirrade på mig. Till saken hör att det endast var 30-40 åriga män. De tittade så mycket att jag flera gånger frågade mamma om jag såg konstig ut på något sätt, om jag hade klantat mig med sminket eller liknande. Detta slutade inte när vi lämnade Ikea, även på diverse klädaffärer och när vi åt lunch kände jag mig totalt utstirrad av dessa män. Hade de varit i 20-års åldern hade jag uppskattat det. Men att det är medelålders män, som dessutom är ute och handlar med sina fruar, känns inte lika kul. Det är lite creepy faktiskt. Men men..

Idag har jag mest varit tjurig, mina nyårsplaner är nämligen mer eller mindre förstörda. Jag hoppas verkligen att det dyker upp något i sista minuten, jag tänker inte vara ensam på nyårsafton..


Kommentarer
Postat av: cilia

ja så är det för mig också ibland, det är bara gamlingar som kollar och det är ju bara läskigt som om man ser konstig ut eller nåt

2008-01-03 @ 21:16:35
URL: http://ccilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0