Bränt hår

Mitt hår började brinna idag. Eller ja. Hår brinner ju inte riktigt. Men i alla fall. Det var jätteläskigt, poff lät det och sen började det stinka. Kollade ner och såg att mitt hår var alldeles bränt, krulligt hade det blivit också. Tur att det bara var topparna, annars hade jag blivit ledsen.

Imorse var det fel på något tåg på Centralen. Morr. Jag kom nästan en halvtimme försent till jobbet. När jag gick längs Folkungagatan i regnet kollade jag lite snabbt i några skyltfönstren, och plötsligt såg jag den. Den. Den? Väskan som jag har letat efter hur länge som helst stod framför mig! Snacka om att jag blev glad. Efter jobbet gick jag direkt dit och kollade pris på den. Fick en chock när jag såg att den kostade typ hälften av vad jag hade väntat mig. Så imorgon ska jag ta mig dit och köpa den - innan någon annan ser den.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Kul, vad är det för väska då?
Ha en jättebra dag!

2007-12-08 @ 11:54:07
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0